Pagi tu, bila bangun sahaja.. Yazid terasa isterinya Feera meraba batangnya..dia senyum.. matanya masih lelap.. memang begitulah Feera setiap pagi subuh2.. masa tu lah batangnya mengeras.. kalau nak harapkan malam2.. susah benar nak keras.. kecik 3 inci saja.. kalau keras naik lah hingga 5 inci.....

Nama aku azeera.aku seorg gdis brasal dari utara .ms kjadian ni aku baru umo 23 dgn susuk tbh 34-24-35.kira boleh menarik perhatian mna2 lelaki la.apa yg aku nk ceritakan ialah satu knangan manis yg xdpt aku lpakn smpi skrg ni..ia trjdi pd bulan 12 iaitu...

Selepas tamat latihan aku telah ditukarkan ke negeri S .Setahun sekali aku pulang kenegeri K , itupun untuk tempuh seminggu dua sahaja. Pada tahun 90 aku kembali bercuti lagi selama 3 minggu .Oleh kerana aku masih membujang keluarga ku mendesak ku untuk segera mencari jodoh...

Cerita dia macam ni. aku memang dah lama suka baca cerita-cerita dalam myfirsttime ni. setiap kali aku baca, mesti aku terbayangkan macam mana diorang main. perghhh, kalaulah aku dapat kan? satu hari tu, aku bukak myfirsttime dalam bilik aku. tengah sibuk-sibuk stim baca cerita, tiba-tiba...

Namaku imah.umurku 22 tahun.aku ingin berkongsi cerita tentang pengalaman seks pertamaku.kejadian ini berlaku di sebuah negeri di pantai barat.aku sedang berdating dengan pakweku di sebuah taman.kami berdua-duaan saja masa tue.tiba-tiba pakweku menciumku dan tangannya merayap kat buah dadaku..bukanlah nak cakap besar tp buah dadaku ini...

Kisah ni berlaku time umor aku 17..ni mmg first time dpt beroman ngan owg..aku ade sorang kakak mmber dier keje kt sini .mmber kakak akunto owg penang..dier mai sini sbb dpt ke je jdi pengurus bank..die bru smpai kat sni so dier x de umah.kakak...

Hello september 2008 waktu tu aku ada beli rumah kat sri permaisuri. dah lama kerja mesti la nak berharta. sebulan pertama mmg lancar. bayar kemas.. pegi ikea beli pekakas. seronok rumah baru. adik aku pulak sekarang pun da rajin la tumpang rumah aku sebab dia...

Nie cerita aku time menyewa bilik di Inanam sabah, masa tu aku kerja kat sebuah Kilang. Selepas 4 bulan aku menyewa aku balik ke kampung, kebetulan time tu adik pompuan lepasan SPM menganggur kat kampung. Ok..Adik pompuan sy nie cute dan cantik, potongan badan menawan...

Namaku zam..kisah nih jadi masa aku sekolah menengah..form 5 hari tu hari sabtu..aku ada kelas tambahan dekat rumah cikgu math aku pn.shima..dia nak bagi aku kelas tambahan sbb aku selalu terponteng kelas sbb ada latihan sukan..so pagi tuh aku sampai rumah dia dlm pukul 10...

Sebenarnya aku sudah malas hendak menyambung lagi. Kalau ia pun takkan aku hendak menukilkan apa yang berlaku didalam kelambu sendirimalu. Tetapi entah mengapa keinginan ku merontaronta untuk terus menukil. Untuk refresh kembali elok rasanya aku nukil dari mula setalah aku dan Normah diijab kabulkan. Setelah habis...

Alah.. Mak.. RM50 aje.. Bukannya banyak sangat” Sheila tidak berputus asa, terus merayu emaknya. “Ish.. Budak ni.. Tak faham ke mak cakap tak ada duit, tak adalah.. Hah.. Kalau kau Nak sangat, pergilah mintak dengan bapak kau tu” emaknya menjawab keras. Mintak dengan bapak?? Eii.. Taknaklah. Belum...

Ini Merupakan pengalaman pertama aku melakukan kerja yang tidak pernah aku buat selama ini.Sekarang aku rasa sungguh menyesal tetapi apakan daya,tak guna menyesal lagi kalau dah terlanjur. Begini ceritanya. Hari tersebut merupakan hari terakhir aku tinggal bersebelahan rumahnya sebagai seorang jiran.Sebab pada hari itu aku akan...

Semenjak kematian ibunya, Haryani yang baru berumur 14 tahun terpaksa mengambil alih tugas ibunya menjaga adik-adiknya seramai tiga orang. Setiap pagi ia terpaksa bangun awal untuk menyiapkan bekalan adik-adiknya yang semuanya bersekolah kerana ingin mengurangkan kos pembelanjaan yang ditanggungi oleh bapanya. Setiap pagi jugalah adiknya Sarimah 12 tahun membantu Haiqal...

BAB PEMBUKAAN Cerita yang akan aku paparkan disini adalah cerita benar, tidak ada yang tidak benar melainkan benar belaka. Ini adalah pengalaman aku hampir 2 tahun (103 kali) menaji, menjilat, menyoyot, mengigit serta melunyaikan pantat dan batang tubuh anak India jiran aku yang juga anak angkat...